Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 oktober 2011

Mulderiaans

Soms heb ik het gevoel langzaam maar zeker in Mulder te veranderen. Niet in Fox Mulder uit de X-Files, niet in voetbalanalist Yoeri Mulder maar in zijn vader brombeer Jan Mulder. Net als hij zie ik tal van voorbeelden die irritatie opwekken, genoeg voor een Ergernissen top 5, 10, 100,..... Bij mij komt dat geloof ik voornamelijk door niet aangeboren hersenletsel, bij Jan misschien ook of is het aangeboren? ;-)

irritatie
zn v irritatie (-s mv[ɪriˈta(t)si]
 keer dat je je ergert;= ergernis

8 opmerkingen:

Anita van Waterschoot zei

Volgens mij komt ouder worden het irritatieniveau ook niet ten goede...
tenminste zo ervaar ik het wel wat vaker bij mezelf en ik zie het (vooral! ;o)) bij anderen ook gebeuren......
Terwijl dat niet is wat ik wil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han en John van Nimwegen zei

Zooooo lelijk en zoooooooo irri als die Mulder kun je echt nooit worden!!!
Bovendien is hij een taalpurist en zou hij nooit zo maar een woordje vergeten in een zinnetje als: Net als hem zie ik .... Whoehaha.
Davy je bent toch gewoon een schat en zo lang je weet dat je irritant bent kun je er iets aan doen. Mulder beseft het niet eens van zichzelf, die is gewoon een geboren klojo!

Davy zei

Woordje vergeten?

Han en John van Nimwegen zei

Yep "BIJ" vergeten tussen als en hem:
Net als hem zie ik tal van voorbeelden die irritatie opwekken.
Is niet erg hoor lieverd, maakt je heel menselijk.

Davy zei

Nee hoor irritante semi Belg, het staat goed ;-)

Han en John van Nimwegen zei

Allez zeg, zelfs semi Belgen spreken ABN.
"Net als hem zie ik tal van voorbeelden die irritatie opwekken" kan nooit goed zijn. Of je bedoelt "Net als bij zie ik tal van voorbeelden die irritatie opwekken" óf "net als hij zie ik tal van voorbeelden die irritatie opwekken".
O, wat ben ik toch lekker irri irri irri irri irri irri irri irri ....

Davy zei

Het staat intussen al laaaaang goed hoor ;-)

Anoniem zei

wel erg leuk en knap gedaan die foto's

of de ergenis van de laatste tijd is.... ;) hé Nice

stiefmoe