Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 oktober 2011

Moederliefde


"Moederliefde is een gevoel, dat is opgebouwd uit toewijding en uit egoïsme; 
de moeder ziet slechts haar toewijding, en vreemden haar egoïsme."
Comtesse Diane de Beausacq


Mijn moeder zou morgen 73 jaar worden.

1 opmerking:

Anita van Waterschoot zei

Ooooooo geen woorden voor zeg, ongelofelijk!!

Moederliefde...... Ik vind het iets heel speciaals en niet uit te leggen. Maar als ik zo om me heen kijk ook heel verschillend voor iedereen. Net als alle gevoelens...

Een kaarsje voor moeder Imelda vandaag

Lfs