Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 juli 2011

Geertje

Geertje Kessels van Baggy Bash uit Maasbree heeft voor stichting stophersentumoren.nl leuke Guardian Angels gemaakt die binnen no time waren uitverkocht want zoals op haar site staat:

"Iedereen kan wel een beschermengeltje gebruiken!"

Ik heb er voor het goede doel vier besteld en heb Geertje daar per mail voor bedankt en ze heeft 10 juni jl. leuk gereageerd. Van de stichting vernam ik via Twitter echter dat Geertje 14 juli op 27 jarige leeftijd is gestorven aan de gevolgen van een hersentumor.
De engel aan mijn sleutelbos heeft nu veel extra waarde en betekenis.

2 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Dat engeltje moet maar héél erg goed over jou waken, anders krijgt het met ons te maken!

Davy zei

OE, een dreigement! ;-)