Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 juli 2011

4


Toen ik lang geleden op het huis en de kat van vrienden uit regio Nijmegen paste, zag ik de wandelaars voorbij komen: erg leuke sfeer.

Mijn broer Ludwig heeft ook een keer meegelopen en dit jaar lopen twee vrijwilligers van mijn Hulpdienst mee.

SUCCES MENSEN!!




edit 16u40: en jij ook heel veel succes Marie-Louise!

5 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

En nu zijn zowel de vrienden als het hele huis weg uit de regio Nijmegen. Het huis wordt helemaal in dezelfde stijl herbouwd maar de vrienden zijn nog dezelfde vrienden gebleven! Suk6 met je gesprek bij de oncoloog vandaag.

Anoniem zei

enne Davy, nicht van je pa, Marie-Louise van Waterschoot uit Kloosterzande, is nederlands recordhoudster bij de dames ze loopt dit jaar voor de 60ste keer mee en is 83 jaar.

xxx

Davy zei

Ja, goed hè?! Heb een fotootje erbij gezet :-)

Anita zei

Enne nog een al familielid uit Zeeuws Vlaanderen, nl mijn vader!

Loopt als ik het goed heb voor de 10 x mee, maar ik heb nog last van een jetlag, dus kan best mis zijn....sorry als dit zo is pa!(dan zal ik het binnenkort op deze blog rectificeren ;o))Hij loopt in ieder geval ook al heeeeel lang mee.

Davy zei

Zet 'm op Cees, Ank, Marie-Louise, Pieter, Eva en papa Nita! :-)