Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

08 juli 2011

YESSSSSSS!


edit 16u40 We zijn nu even op want we hebben vanmiddag het mooist denkbare nieuws gekregen: geen tumor/aankleuring meer te zien op de scans! Wat een rollercoaster aan gevoelens maar ik ben zo blij dat de zes kuren niet vergeefs zijn geweest. Dankjewel allemaal voor duimen, bidden en OEMMen!
Elke drie maanden krijg ik weer een controlescan maar voorlopig niet meer aan de chemo!! \O/

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Davy en Sjaak,
Davy, héél wat heb je moeten slikken van die chemo-pillen en nu DIT als resultaat! Ik kan er haast niet aan geloven. Heerlijk om nu drie maanden weer bij jezelf te zijn.
Vast houden gezonde hersencellen.
Knuf,Knuf,Knuf.
Truus.

ELA zei

Yesssssssssssssssssssssssss da was goe nieuws! Genieten nu!!!!!!!!!!!

Lfs

Nicht Patricia zei

Dave,

Wat ben ik blij voor je!
Geniet er maar van!

Han en John van Nimwegen zei

GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!
GA GENIETEN MANNEN!
Veel liefs van ons, John en Han

Astrid Veltman zei

Wat ben ik blij voor jullie!!!!
xx

Anoniem zei

Oh Davy wat een geweldig nieuws! Ik hoopte op goed nieuws maar dit overtreft alle verwachtingen! Wat fijn, ik wens jullie van harte een zorgeloze tijd na al deze chemo.

Heel veel liefs, X Taco

Mie zei

Ik ben zoooooo blij voor jullie!!!
Een ontzettend fijne en rustige zomer gewenst!

Marieke zei

Hey Davy,
Ik heb mijn adem ingehouden deze week (spreekwoordelijk dan...)
Wat een goed resultaat!
En nu genieten van deze zomer!
Veel liefs,
Marieke

Davy zei

Dankjewel lieve mensen!

Marianne zei

Gelukkig, wat een opluchting! Dit is prima nieuws.