Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 juni 2011

Not Happy

Ik ben niet heppie de laatste tijd: zit niet lekker in mijn vel en ben lichtgeraakt. Mijn energie laat ook nogal te wensen over en ik ben benieuwd of volgende week mijn bloedwaarden goed zijn.

Ik probeer me niet te laten kisten en we hebben verschillende uitjes gepland in Sjaaks vakantie (aug/sept) om eens tegen ander behang aan te kunnen kijken. Hopelijk doorbreekt dat de sleur en word ik er wat vrolijker van.

2 opmerkingen:

SchoonZussie zei

Oppepperriedeltje :o)
Van Joke van Leeuwen:

Ik voel me ozo heppie,
zo heppie deze dag
en als je vraagt: wat heppie
als ik eens vragen mag,
dan zeg ik: hoe wat heppie,
wat heppik aan die vraag,
heppie nooit dat heppieje
dat ik hep vandaag?

Han en John van Nimwegen zei

Cheer up Peef, misschien kun je een weekje naar Friesland gaan en een paar dagen naar Londen. Goed idee toch? Hoe kom ik er op hè! We duimen voor je bloedwaarden.
Liefs van ons voor jullie.