Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

25 juni 2011

3/5

Meestal begin ik op een vrijdag maar omdat ik deze kuur afgelopen donderdag ben gestart zit ik nu op dag 3 van de 5. Ik voel wel weer dat het zwaarder wordt maar het is vooralsnog goed te doen (ff afkloppen). Slaap veel en droom ook veel maar da's nie erg :-).
Na deze 6e kuur en MRI in juli overleg over hoe nu verder. Het gebeurt wel vaker dat mensen een heel jaar kuren maar de oncologe zei eerlijk dat dat vaak niet zoveel uithaalt en ik zie dat eigenlijk ook niet zo zitten. Het gaat om de kwaliteit van mijn leven en na zes kuren verlang ik naar een poos rust zonder chemozooi.

1 opmerking:

Han en John van Nimwegen zei

Hou vol Peefke!
De hoeveelste juli moeten we weer hard duimen en kaarsjes branden?