Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 juni 2011

Euh?

Blogspot doe eens ff normaal en zet mijn blog eens terug zoals 'ie was? :-/
Raar hoor, de linker kolom helemaal naar beneden gezakt.

edit 11/6: Ik grijp dit wel aan om een nieuwe frisse lay-out te kiezen en ik zie wel wanneer de kolommen weer werken :-)
12u EUREKA, het mobiel geblogde berichtje Rain haalde alles uit zijn fatsoen en dat heb ik verwijderd! Kolom nu maar eens rechts gezet :-)

1 opmerking:

Anita zei

Oow goed dat je t ff zegt.... Elmar zit steeds op de tweet en ik zei donderdag :"moet je maar eens kijken op de blog van Davy, die tweet ook"
En toen zagen we het ineens niet meer staan.....Maar het staat er inderdaad nog wel....helemaal onderaan. Dus hij zal je wel eens tweeten ofzo of hoe dat ook werkt ik ben nl een tweetabeet, ik weet dat het bestaat maar verder.....?


Lfs