Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 april 2014

ziekenhuis deel 5678665

Groeten uit het UMC AZU Dat ik me de laatste dagen niet zo lekker voelde had toch echt te maken met de afbouw van een pilletje want een CT scan wees gisteren uit dat ik nog oedeem in mijn hoofd heb en nu slik ik 2x daags 4mg Adexamethason en ze willen me even ter observatie houden : was wel onverwacht maar ja: het zekere voor het onzekere 👍

21 opmerkingen:

Karin zei

Pfff,vond het al zo stil! Snel weer naar huis zou ik zo zeggen! dikke knuf! Karin

Han en John van Nimwegen zei

Hoop dat je snel weer thuis bent.
Veel liefs van John en mij

Davy zei

Afgesproken Karin! Xx

Davy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Hè Davy, ik heb je gemist vanmiddag. Jammer. Ik vond de hulptroepenmiddag erg gezellig.
Sterkte daar!

Davy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Davy zei

Ik was er graag bij geweest. Maar mijn rare hoofd moest weer roet in het eten gooien. .. :-(

Davy zei

Morgen waarschijnlijk naar huis :-D

Anoniem zei

Toi toi. Hoop dat je snel weer thuis bent.

Sterkte voor allen

Hartelijke groet,
Marianne

Karin zei

*duimt* Xx

Davy zei

Ze willen me toch nog even houden helaas pas in de loop van volgende week weer naar huis

Davy zei

Sorry Ka, ging wat vout met publiceren. Je schreef
. .... :( Ga ik proberen je iets op te vrolijken door een mooie kaart te sturen,heb je adres/afdeling/kamernr voor mij (en anderen)? Dikke knuf xx

Davy zei

AUMC AZU
fdeling D3 Oost, kamer 6, bed 3 :-P

Karin zei

Tsjonge jonge,*pakt XXL envelop* kijken of dat allemaal past! ;-) :p XX

Davy zei

Xx Karin 🏨

Anoniem zei

Maar hopen dat je snel naar huis mag en...voorlopig geen ziekenhuis !
Even rust daar ben je denk wel aan toe.
Liefs, Toos

Davy zei

Ben weer thuis! Nog bedankt voor je kaart Karin!xXx

Karin zei

Graag gedaan! ;-) Merk je al wat van die andere pilletjes? Hoop niet dat je daar weer bijwerkingen van hebt! xx

Davy zei

Geen andere pillen maar weer een hogere dosering Dexamethason en we zijn heel benieuwd naar de MRI beelden van volgende maand.
Xx

Karin zei

Xx

Anoniem zei

Hoi Davy,
Ik heb al heel lang niet op deze blog gekeken.
Gelukkig vergeten jouw familie en vrienden jou niet.
Ik wens jou ook veel sterkte en
"genezing"toe.met een dikke kus van Truus D.