Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 maart 2014

Rustig......

Gisteren en vandaag niet veel nieuws te melden. In het weekend doen ze nooit veel aan je in het ziekenhuis. De verveling begint nu dan ook toe te slaan bij Davy.


Vanmiddag en wandelstok van mijn moeder meegenomen. Hij gaat samen met de therapeute kijken hoe 'ie daar het best mee om kan gaan. Zal voornamelijk zijn om te voorkomen dat 'ie minder vaak ergens tegen aan zal lopen.


Hopelijk morgen snel bericht dat 'ie naar huis mag. Kan ik 'em lekker thuis verwennen en verzorgen.

2 opmerkingen:

Davy zei

Aftellen aftellen

Davy zei

Heb al een hippe nieuwe wandelstok besteld ook