Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 december 2013

EpiFUCKINGlepsie

Moet ik verdorie gisteren net als ik twee afspraken bij Binding heb weer een partieel epileptisch aanvalletje krijgen . Sjaak was gelukkig thuis en heeft me goed verzorgd en vandaag is hij ook thuisgebleven (mijn eigen verpleegkundige ).

De aanval was lang zo heftig niet als de vorige keer maar de epilepsie is dus nog niet goed onder controle en we zullen maandag na de MRI overleggen met mijn neuroloog en het zal er wel op neerkomen dat ik een hogere dosering moet nemen van een pilletje wat ik nu slik en/of andere medicatie erbij krijg. %^$|°¶ klotezooi!

1 opmerking:

Karin zei

Dat is weer schrikken! :( Xx