Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

05 februari 2013

Scan nummer tig

Het ziet er in mijn hoofd nog net zo uit als twee maanden geleden dus de witte plekjes die ook op eerdere scans waren te zien lijken littekenweefsel te zijn en da's gunstig. Toch kan het medisch team niet zeggen dat het géén tumorweefsel is en daarom krijg ik over twee maanden weer een MRI scan en als er dan nog niets is veranderd mag er wat langer tussen twee opeenvolgende controle-scans zitten.
Geen verkeerd nieuws dus al met al.








2 opmerkingen:

edsbev zei

Dave, Ik ben blij voor jou dat de scan een relatief gunstig beeld geeft. Nu maar duimen voor de volgende dat die er net zo uitziet.
Blijf er in geloven, dat probeer ik ook elke dag
Groeten uit een guur Beveren (België van Eddy.

Anoniem zei

Heel fijn Davy, hopelijk geeft de rust op de scan ook wat meer rust in psychisch opzicht in het koppie, dat hoop ik voor je.

Groetjes, Taco

p.s. En succes met de collecte binnenkort!