Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

03 februari 2013

Home Sweet Home?

Ik ben goed thuisgekomen uit Praag en dat is fijn maar ik moet altijd weer even wennen na een tripje: op vakantie ben ik de toerist en is er bijna geen vuiltje aan de lucht maar thuis ben ik weer "gewoon" de patiënt met de ernstig toekomstverwachting beperkende aandoening...BLÈH!!




3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Davy

Het wordt weer spannend. Scan.

Wens je rust toe en het beste

Stiefmoe

Anoniem zei

Lieve Davy en Sjaak,
Ik hoop voor jullie dat de MRI-scan
géén veranderingen laat zien, zodat jullie nog lang bij elkaar zullen zijn.
Truus.

Anoniem zei

Moet een prachtige stad zijn. Ga er dit jaar met Dennis naartoe. Benieuwd. Dank voor de foto´s. En toi toi met alle rest samen

Marianne