Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 oktober 2012

Jammer




Vanmiddag weer een MRI scan laten maken in het UMC AZU en ditmaal was er een wit vlekje op bepaalde doorsneden te zien. Dit wordt nu eerst besproken in teamverband om te kijken wat de beste strategie is: nog even afwachten en dan weer een scan of meteen aan de chemo. Er kan zelfs jaren na de bestralingen sprake zijn van littekenweefsel maar nieuwe tumorgroei is zeer aannemelijk.
Dinsdag hoor ik meer. Jammer dat 'het' niet langer is weggebleven :-(

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeetje...ik lees het nu pas...ppfff echt KUT! Ik hoop dat je dinsdag beetje positief nieuws krijgt lieverd! Dikke knuf voor jou en Sjaak xxx Chantal

edsbev zei

Hallo Davy,
das echt minder nieuws. Ik hoop dat je dinsdag goed nieuws krijgt en dat de eventuele behandeling je niet te veel problemen geeft.
Ik heb maandag weer een chemokuur met avastin en volgende de daaropvolgende week ook een scan. Het is steeds bang afwachten wat er op te zien is en of de behandeling geholpen heeft. Het is een vies beestje en moeilijk kapot te krijgen, maar blijven vechten en er in geloven is de enige optie.

groeten Eddy.
http://blog.seniorennet.be/edsbev/

Anoniem zei

Lieve Davy en Sjaak,
Wat een teleurstelling, die witte vlekjes.De mogelijkheid dat het weer terug komt weten we wel, maar we hopen toch steeds anders.
Morgen ga ik naar de neuroloog, deze keer zonder scan.Ik vind dat mijn conditie slechter is.Ben benieuwd wat de neuroloog zegt.
Veel liefs en sterkte met de uiteindelijke uitslag.
Truus.

Anoniem zei

Hoi lieve Davy en Sjaak,

Ik lees nu net op mijn hotelkamer van de spannende tijden die jullie wederom doormaken. Ik duim van harte met iedereen mee dat het littekenweefsel is wat ze zien en dat je niet weer aan de chemo hoeft. Heel veel liefs, ik denk aan je in Salamanca. Taco