Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

31 oktober 2012

GODVERDOMME

GODVERDOMME!! %&%$@*&!!!
Ik HAAT het woord hersenbloeding. Ik heb er niet zomaar een hekel aan nee: ik HÁÁT dat woord.
Mijn pa kreeg op zijn 51e zijn eerste hersenbloedingen en 17 jaar later is een hem fataal geworden. Mijn moeder is ook op 68 jarige leeftijd gestorven aan de gevolgen van een... hersenbloeding. Mijn broer heeft er een poosje geleden een gehad en is aan het opkrabbelen en krijgt potverdorie zijn schoonvader er wat later ook een.
Vannacht is vriendin Nicolien (44) gestorven door dat rotwoord.... :-( *ik word gek, maak me wakker alsjeblieft* :-[

6 opmerkingen:

Mira zei

Hallo Davy,

Ik wou je heel veel sterkte wensen met het verlies van je goede vriendin Nicolien.
Je kent me wel niet maar ik zat jaren terug met haar in een chatgroep (Maravetha) en daar was duidelijk te merken wat een goede vriend je voor haar was..

Davy zei

Dankjewel Mira voor je fijne reactie! Ik probeer nu vooral te denken aan de leuke dingen en de lol die ik samen met Nicolien heb gehad.

Anoniem zei

Een mens krijgt soms heel wat op zijn of haar bord. Gelukkig heb je veel steun om je heen. Toi toi, duim voor je/ jullie

Marianne

Anoniem zei

Lieve Davy,
Wat moet jij nu veel doorstaan.
Met jezelf, familie en vrienden.
Ik blijf hopen dat wij het voorlopig
nog redden met zo'n tumor in ons hoofd.
Vandaag naar het vierde lustrum van Cerebraal geweest.Ik heb naar jou gezocht, maar ik begrijp nu dat je andere dingen aan jouw hoofd hebt.
Veel sterkte met alles.
Liefs Truus.
(Met de lagere dosis diphantoïne gaat het een stuk beter met mij).

edsbev zei

Beste Davy, veel sterkte in deze moeilijke tijden voor jou. Afscheid nemen, iemand zien lijden zijn zware emoties die men pas na lange tijd een plaatsje kan geven. Wat jij al hebt moeten doormaken is niet niets maar, blijven doorgaan en in het mooie geloven, ook al klinkt dit als een cliché.
Elke tegenslag die je te boven komt maakt je een stukje sterker.
http://blog.seniorennet.be/edsbev/

Davy zei

Het kan altijd erger zo blijkt maar weer...schoonma Mien heeft afgelopen vrijdag een hersenbloeding gehad en haar toestand is zeer zorgelijk: het is waarschijnlik een kwestie van dagen en dan heb ik geen ouders en schoonouders meer...:-(