Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 juni 2012

Zwitserland


Volgende maand heb ik weer een controle MRI scan maar eerst ga ik een reisje maken naar "die Uhrenweltmetropole" Biel in Zwitserland (Bienne genaamd door Franstaligen; N.B sinds 2005 is de dubbele naam Biel/Bienne, met schuine streep, de officiële naam.)

"Mit den weltbekannten Uhrenmarken Omega, der grössten Uhrenmarke der Welt Rolex, dem grössten Uhrenkonzern der Welt Swatch und Mido zählt Biel zur bedeutendsten Uhrenstadt weltweit. Unter anderem befinden sich weitere grosse Uhrenhersteller wie Candino, Wenger, Swiss Army Watch, Ebel und Maurice Lacroix in Biel. Daneben befinden sich kleine und mittlere Uhrenhersteller, Uhrenmanufakturen und Zulieferer in Biel. Sodann befindet sich der Sitz des Verbandes der Schweizerischen Uhrenindustrie FH und der Schweizer Kontrollstelle für Chronometer (COSC) in Biel."

Leuk tripje dus voor deze horloge liefhebber en mijn Olympus fototoestel gaat natuurlijk mee en wie weet win ik binnenkort wel een Nikon D3100 18-55 VR met de Mediamarkt Facebook app en dan mag die mee :-)

Hmmm, maar welk horloge/welke horloges mee te nemen?? ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Davy,
maakt niet uit blijf bij de tijd he!
sterkte volgende maand ik moet ook.. groetjes uit westdorpe xxx

Anoniem zei

Ha Davy,

Lekker genieten en je zal vast weer iets moois tegenkomen.

Volgende maand....is pas volgende maand. Maar altijd weer te snel hè

Stiefmoe

Anoniem zei

Hoi Davy,
Wat is de datum van jouw volgende MRI-scan ?

(Ik moet op 16 juli voor mijn 25e MRI,als contrôle na mijn chemo-kuur).

Lieve groetjes ook voor Sjaak.
Truus.

Davy zei

Hoi Truus,

Ik moet ook de 16e, leuk ;-)
Maar eerst ga ik tóch naar Zwitserland :-)
Wanneer moet jij Petra?

Kus,
Davy