Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

03 mei 2012

Gebroken klomp

Mijn klomp breekt steeds vaker als ik om me heen hoor en zie hoe weinig kinderen over hebben voor hun ouders op leeftijd. Je zou ze een schop onder hun kloten willen geven (waar het zonen betreft) want als pa en ma zoveel voor je hebben gedaan, mag je toch wel eens íets terug doen?? Ik zou nu graag wat voor mijn ouders willen doen als ze er nog zouden zijn.. ( ik was vroeger een egoïstisch verwend  kreng hoor en dit inzicht is pas met de jaren gekomen :-)). Ben ik verbitterd (aan het raken) als ik schrijf dat het lijkt of zowat niemand nog iets voor een ander over heeft?!


Geen opmerkingen: