Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 maart 2012

Bloeddruk


Mijn bloeddruk was de afgelopen twee keer dat 'ie werd opgemeten bij de huisarts wat te hoog. Daarom heb ik met haar afgesproken dat ik een kilo of tien probeer af te vallen. Ik maak me er niet veel zorgen om want ik ben toch al beperkt houdbaar zullen we maar zeggen maar desondanks ga ik mijn best doen: Zaterdag heb ik met Sjaak een stukkie gefietst en daarnet ben ik op de fiets naar het centrum gereden. Je moet toch érgens beginnen hè?



1 opmerking:

Anoniem zei

Doorgaan, vooral doorgaan. Succes! Groet, Marianne