Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 november 2014

Toch weer......

Het is toch weer misgegaan met het afbouwen van de Dexamethason bij Davy. Toen ik vrijdag thuis kwam van mijn werk was het gelijk duidelijk dat het mis was. Mond scheef, moeilijk praten, enz.. Gisteren was het niet beter, integendeel. Zijn linkerarm deed helemaal niets meer, linkerbeen weinig. 

Later op de dag uit bed gevallen. Huisartsenpraktijk gebeld en die waren er heel snel. Hierna met de ambulance naar UMC gebracht. Na onderzoek en gedoe toch weer vocht in zijn hoofd. Dosis Dexamethason direct omhoog. Vandaag gaat het ietsjes beter. Praten gaat weer redelijk, been doet het weer iets beter, maar arm nog helemaal niets.

Vandaag stond de MRI scan sowieso al op het programma en dat gaat gewoon door. Afwachten dus en goed bespreken.

Ik wil dit met jullie delen, maar willen jullie Davy voorlopig met rust laten? Als hij er weer aan toe is, zien jullie hem wel weer online.

5 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Lieve Sjaak.

Dat was wel schrikken voor jou! Hopelijk ligt het alleen aan de Dexamethason en is de scan goed. We duimen als een gek. Heel veel sterkte voor Davy en ook voor jou!
Liefs, John en Han

Anoniem zei

Hoi Davy en Sjaak.

We laten jullie zeker met rust,
heel veel sterkte !!

Joop en Ada

Anoniem zei

We denken aan jullie, heel veel sterkte !!

Joop en Ada

Anoniem zei

Hang in there Peefie! We denken aan jullie. (Is een drain een optie?). Groetjes, Klaske

Unknown zei

Het iserg stil momenteel. Ik hoop dat het een beetje gaat met jullie? Veel sterkte in ieder geval.

�� Bianca ( Bayan Kaa)