Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

11 september 2013

Stralend

Het medisch team heeft overlegd en is unaniem: eerste keus is nu weer bestralen. Chemo heeft niet het gewenste effect en opereren maakt meer kapot dan alleen de ongewenste plekjes en kan altijd nog. Een mogelijkheid was om eventueel  te beginnen met vaccinatietherapie maar daar is eigenlijk nog te weinig over bekend om te weten hoe succesvol die behandeling kan zijn.

Het wordt dus radiotherapie en ik kan daar waarschijnlijk binnen enkele weken al mee starten. Krijg ik weer een maskertje en bespaar ik op kapperskosten ;-).

O, o, o,
Even rustig ademhalen
Het lijkt alsof het regent als altijd
Maar het regent zonnestralen

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Davy, vond je vorige titel wel sprekend.. "Tsja.." Dit zijn natuurlijk niet de berichten waar je op zit te wachten, anderzijds kan je nu dus met die vervelende chemo stoppen en hopelijk dat de bestraling wel het gewenste effect heeft. Ik duim stevig met je mee lieve vent!

Liefs, Taco

Unknown zei

Xx

Anoniem zei

Hoi Davy,
Heel veel sterkte , liefs Toos