Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

25 juli 2013

Hitte

Zeven jaar geleden rond deze tijd zat ik te wachten op de operatie die me zou verlossen van de hersentumor. Nou ja, "verlossen"... ik kom er helaas nooit meer vanaf. Toen was er sprake van een hittegolf in Nederland en nu ook weer nu ik aan het kuren ben. Mijn maag had vanochtend ook kuren want drie chemocapsules kwamen er vrij snel na inname samen met wat avondeten van gisteren weer uit; in zo'n geval mag je niet alsnog "bijslikken" en dat kan niet eens want je krijgt alles afgepast. Dan maar een dagje wat minder gif.

7 opmerkingen:

Karin zei

Vandaag wel gelukt davy? *knuf*

Davy zei

Ja,vandaag bleven/blijven ze erin gelukkig.
Gisterenavond was ik trouwens weer wat onrustig maar toch niet zo als de twee voorgaande kuren.

*kussie*

Anoniem zei

Hoi Davy,

Alle goeds en ik hoop dat het warme weer het niet extra lastig maakt.
Zelf ben ik net terug van vakantie en in Tour heb ik in een mooie oude kathedraal een kaarsje gebrand voor jouw.
Veel liefs,
Stiefmoe

Davy zei

Van mij mag het minder warm zijn Toos. Bedankt voor het kaarsje!! Heel lief xx. Fijne vakantie gehad?

Anoniem zei

hoi Davy,

De vakantie was weer heel gezellig!

De dag dat ik thuis kwam was extra leuk omdat Izabella en de 2 kindjes uit Londen kwamen sávonds. Voorgoed!
Ik was mooi op tijd terug om ze te verwelkomen.
Bart was er al, nu wonen ze met z'n 4 in Voorburg. Toos

Davy zei

Fijn Toos, Bart en zijn gezin lekker dichtbij :-)

BoekenGloed zei

Hoop dat het wat beter gaat nu het weer zich wat matigt. Toitoi

Groet
Marianne