Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

05 augustus 2012

6 jaar

Eergisteren was het precies zes jaar geleden dat ik ben geopereerd en misschien geeft dit mensen die net de diagnose hersentumor (en in het bijzonder anaplastisch astrocytoom) hebben gehad een beetje hoop dat het leven niet 123 over hoeft te zijn. Ik ben lang niet altijd even fris en fruitig en na een klein recidief maar zónder tweede operatie ervaar ik het/mijn leven zéker nog als de moeite waard.



4 opmerkingen:

Anita van Waterschoot zei

Yeaaaaaaaaaaah, dit hadden we bijna niet durven dromen 6 jaar geleden. Heel bijzonder en geweldig!

Karin zei

xxx Karin

Anoniem zei

Lieve Davy,
Wel jammer dat je dit blog minder gaat gebruiken.
Ik ben even op facebook geweest, maar dat was teveel voor mijn hoofd.
Reuze bedankt voor jouw blog. Ik heb er veel aangehad, vooral toen ikzelf te maken kreeg met operatie, bestralen en chemo.
Een knuffel van Truus.

Davy zei

Hoi lieve Truus,

Ik heb voor mijn gevoel alles wat ik wilde schrijven op dit blog gezet maar ik blijf 'm updaten hoor alleen niet meer zo frequent. Lief van je dat je schrijft dat je er veel aan hebt gehad!

Tot kijk en een dikke kus