Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

05 april 2012

Q scan

Volgende week weer de zoveelste MRI scan van mijn hoofd. Voor diegenen die niet weten hoe dat gaat: klik . Het grootste verschil met het filmpje is dat ik na een poosje ook nog contrastvloeistof in mijn aderen krijg gespoten. Ik luister trouwens altijd naar Q-Music tijdens een half uur scannen want die zijn good for me ;-)

4 opmerkingen:

edsbev zei

Davy, veel sterkte toegewenst, want uit ervaring weet ik dat de week voor de scan steeds stresserend is. De vraag 'is alles nog goed' speelt in die week nog veel meer dan anders We leven met je mee en hopen op een gunstige uitslag.

eddy
(http://blog.seniorennet.be/edsbev/)

Han en John van Nimwegen zei

Weer heel veel sterkte en we duimen weer voor een goede uitslag. Liefs van ons.

Davy zei

Ja jij weet er helaas alles van Eddy...
Dank jullie wel!

Anita van Waterschoot zei

Hey waar is mijn reactie gebleven.................????????????? En ik ben toch echt al een paar dagen aan het OEMMMMMMMMMMMMEN!!!!!!!

Lfs!