Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 februari 2012

Friso

Zeg Friso, als je hersenen zodanig beschadigd zijn door gebrek aan zuurstof dat je nog maar een schaduw bent van je oude zelf, dan zou ík de handdoek in de ring gooien! Ik spreek uit ervaring vooral door het hersenletsel van mijn pa en weet wat een verdriet dat jou en je omgeving kan brengen. Mijn eigen hersenletsel, daar is nog wel mee te leven, maar als het echt zo ernstig met jou is gesteld als bepaalde bronnen suggereren dan zeg ik: Denk aan je vader en laat maar los...

2 opmerkingen:

Karin zei

Ik ben het met je eens. Al is er nog een heleboel gespeculeer en gekonkel en gegis over hoe het met hem is.Als het echt slecht met hem gaat... Ik las dat we in Nederland in t ziekenhuis al snel na 2 dagen zeggen,we stoppen de behandeling en trekken er letterlijk en figuurlijk de stekker uit. Dat ligt in Oostenrijk anders...

john zei

precies mijn gedachte