Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 september 2009

Sylvie


Gisteren is Borstkankermaand oktober alvast van start gegaan met het Pink Ribbon Award Gala 2009 in Amsterdam.
'Om de borstkankermaand in te luiden heeft speciale gast Sylvie van der Vaart samen met Henk van der Mars, MD Estee Lauder Companies Benelux, AVRO presentatrice Chantal Janzen en Pink Ribbon ambassadeur Quinty Trustfull het Koninklijk Theater Carre in het roze licht gezet.' bla bla bron

Ik kan er niets aan doen en moet me misschien ergens in een hoekje diep gaan zitten schamen maar ik heb het niet zo op die **** euh Sylvie. In mijn ogen is het just another Paris Hilton wannabe en ik heb niks met al die P.C. Hooft lipgloss bimbo's. Nu heeft Sylvie toevallig borstkanker en dat is klote. Maar om nou meteen te gaan roepen dat ze zo dapper is en haar op handen te dragen als een godin...nee; ik zou zelf ook zonder al die slijmjurken om me heen kunnen. Het is en blijft een voetbalvrouw met teveel geld en ze is net zo dapper als al die talloze andere vrouwen met borstkanker die niet de mazzel (?) hebben dat hun man leuk tegen een balletje kan trappen.
Sorry Syl, ik vind je gewoon niet leuk, met of zonder kanker!

3 opmerkingen:

Claudia zei

Ha ha ha, da's een goeie! Natuurlijk hoef je haar niet leuk te vinden! Ik ben het eigenlijk best wel met je eens....

kaatje zei

vinden we haar samen niet leuk..al ken ik de dame in kwestie natuurlijk niet persoonlijk en valt ze misschien best mee..ze heeft haar eerste indruk tegen.

Schoon Zussie zei

Ja, je schrijft wat ik ook grotendeels vind. Voor ze ziek werd had ik al niks met haar, dat ze ziek is is natuurlijk vreselijk, dat wens je niemand toe! Maar je hoeft haar dan niet ineens leuker te gaan vinden. Hoewel, ik moet zeggen dat ze van 't weekend tijdens een intervieuw wat ik toevallig zag wel wat genuanceerder over het omgaan met kanker sprak. Dat is dan toch weer een pluspuntje :-)

Lfs