Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

25 september 2009

Wees creatief

Gisteren een vrolijk plaatje gemaakt klik ;-) en aan jullie bloglezers de vraag: wat is er gebeurd? Waarom zit ik er zo bij? Ik heb niet altijd zin of inspiratie om te bloggen en nu is het jullie beurt :-).


"Creativiteit is de zin van het leven als uitgangspunt stellen."
Willem Brakman - Nederlands schrijver *

6 opmerkingen:

Karin zei

Zo! Blijkbaar ben jij een magneet en trek jij alle spelden en naalden naar je toe,ja,dan krijg je dit resultaat.......

Nicolien zei

Je kleimasker is gebarsten?

Voetje zei

Je bent inderdaad creatief bezig geweest!

Ludwig zei

Met je vulpen gespeeld?

Anoniem zei

Zwartkijker!

Davy zei

Elke uitleg is goed uiteraard ;-)