Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

05 september 2009

Stichting-Peef


Afgelopen woensdag waren alle inwoners van Wijk bij Duurstede welkom om een kijkje te komen nemen in het Gasthuis tijdens de Hollandse Feestweek en om kennis te maken met de verschillende plaatselijke welzijnsorganisaties waaronder onze stichting Binding. Die dag was het Hollandse markt en ik heb natuurlijk ook mijn hoofd laten zien. Het was een gezellige boel vol rollators, Goudse stroopwafels, blokjes kaas, klederdracht, prullaria en rolstoelen.

En over stichtingen gesproken: sinds donderdag ben ik ook zo'n beetje de ICT-man van Stichting Integratie Gehandicapten Wijk bij Duurstede (S.I.G.W.).

stich·ting de; v 1 het laten ontstaan, bouwen, grondvesten 2 -en; -tinkje organisatie, gesticht met een bep. doel, met kapitaal, maar zonder leden

Geen opmerkingen: