Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 augustus 2011

Woordjes



De laatste tijd speel ik vaak een spelletje Wordfeud op de Android phone: een soort Scrabble. Ik speel zowel in het Nederlands als Engels. Mijn spelnaam is Androidpeef en wie daagt me uit? Wel eerlijk spelen zónder hulpmiddelen hoor! ;-)

4 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Ik heb niet eens een Android phone! Zielig hè?

Anita van Waterschoot zei

OMG..... Belgie? ;o)

Ik ook niet hoor!! Maar heb dan weer wel een tablet/e-reader.... misschien omdat ik "Reserve-Belg" ben hahaha :o)

Niet boos worden hoor, ben een beetje opstandig vandaag, gaat vanzelf over.....hoop ik.

groetjes!

Han en John van Nimwegen zei

Aangespoeld Belgje is niet boos hoor! En ik heb lekker ook een e-reader!

Anoniem zei

ha Peefie,

ik heb het spel een tijdje op mijn phone staan maar ik heb het nog niet gespeeld.
wie weet kunnen we het ooit een keer spelen maar... ik weet nu al dat jij wint.

stiefmoe