Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 mei 2011

Schoonma

Moederdag was gezellig gisteren en schoonmoe was blij met de nieuwe Senseo die we voor haar hadden gekocht. Mijn eigen moeder hoefde niets, ook niet na aandringen, snap je dat nou?! ;-)

Schoonma is heel belangrijk voor me want ze is de enige ouder die we nog over hebben. Ze beseft hoe moeilijk de hele situatie voor me is en ik kan altijd bij haar terecht om te praten (niet dat ik daar vaak gebruik van maak want ze heeft haar eigen sores). Het is gelukkig echt geen stereotype schoonmoeder :-).

1 opmerking:

Han en John van Nimwegen zei

Onze moeders hoefden ook al niets te hebben, ik denk dat ze gewoon niets meer te wensen hebben. Dat klinkt natuurlijk wel veelbelovend.